Я спробую розкрити тему з точки зору роботи дитячого аніматора і використання ним логічних загадок і ігор.

Логічні ігри і головоломки дуже корисні для дітей. Всім відомо, що загадки, головоломки, логічні ігри розвивають мислення дитини і на цьому я особливо не буду акцентувати.

Вам звично, аніматори у Львові та області на ваше свято, пірат, клоун, принц, фея, Білосніжка   , Принцеса, Рапунцель, свинка Пепа, Фіксіки, Міньйон чи Посіпаки, Ніндзяґо ( нінзяго ), Міні Маус, ростова лялька Мікі Маус. Квести Майн крафт.чи будь-хто інший, коли приходить на дитяче свято веселить дітей. і це правда. Але коли дитячий аніматор веселить, веселить і ще раз веселить дітей, то їм в один прекрасний момент стає не весело.

Коли діти стомились

Діти мають неабияку здатність стомлюватися, розфокусовувати свою увагу, хотіти їсти, пити, до мами, в туалет, бажання відпочити чи, навпаки бігати і бешкетувати.

Дуже часто вони не хочуть нічого. Або хочуть все і зразу. Досвідчений дитячий аніматор на дитяче свято, пірат, клоун, принц, принцеса, чи хто інший, обов’язково це враховує. Навіть ідучи за певною програмою, тоді коли діти мають інший настрій, аніматор підлаштовується під дітей, очолює “їхній настрій” і підводить діток до того стану, який потрібен саме йому. А дитячому аніматору потрібне одне: всеціла зацікавленість і повна увага дітей!
Без цього аніматор не аніматор, пірат не пірат, клоун не клоун і т.д.

Зараз я хочу запропонувати модель розвитку роботи з дітьми аніматора тоді, коли діти потомились, коли діти захотіли поїсти, чи просто їм набридло дійство.
Як тільки аніматор відчуває в дітей схожі настрої, треба негайно “очолювати їхній настрій”.
Наприклад: я працюю піратом, дітки в міру стомились, і у них настрої типу: “Хууу, спотіли”, “хочу попити”, “почекайте мене, я з’їм цукерку” і т.д. не можна дозволяти, щоб вони самі по собі розбрелися.

Всі команди до мене!

Найкраще в такому випадку “очолювати” цей настрій і робити дійство з їжею і перепочинком типу: ” Всі команди до мене! Обережно, на горизонті торговий корабель! Візьми підзорну трубу. Бачиш його? Що там є? Всі нагострили свої мечі, захоплюєм його. На абордаж!!!! Ура!!!!” І в такій формі захоплюємо стіл-корабель з наїдками і напитками. всі дітки разом гарно їдять і відпочивають.

А пірат “очоливши” настрій дітей, залишився їм цікавий і вони уважно слухають аніматора далі. Саме тоді, коли дитячому святі дітки їдять, чи перепочивають найкраще вводити загадки, логічні ігри, головоломки.
Загадки, головоломки і логічні ігри відрізняються за тематикою тому, якщо аніматор пірат – треба підбирати піратську тематику для загадок і ігор. Якщо клоун – більш загальна тематика, але бажано щось веселе.

Більше загадок і логічних ігор…

Більше загадок і логічних ігор на піратську тему можна знайти у сценарію проведення дитячого свята з аніматором піратом у мене на сайті на сторінці: Дитяче свято. Пірат. Сценарій. Острів папуги Флінта( де якраз зібрані піратські загадки і головоломки)

Нижче подаю деякі ігри, загадки і головоломки, які будуть цікаві дітям під час перепочинку. Але проведення будь-якої гри залежить від аніматора. Тому, що є ігри на малу кількість дітей, є на більшу. І не можна грати у морський бій, де задіяні тільки двоє діток, а решта 6 не мають що робити. Аніматор повинен зацікавити всіх і одночасно. Варіантів є багато. Складність у їх виборі, поєднанні і подачі.

Логічні ігри. Ігри з листком і ручкою.

 Слова.

Написати якомога більше слів з букв заданого слова.

 Геометрія.

Намалювати одночасно трикутник і квадрат. (правою і лівою рукою)

 Шибениця.

(схоже на гру «поле чудес», але за кожну сказану літеру, якої немає у слові, малюємо поетапно шибеницю і повішеника) завдання відгадати слово швидше ніж суперник і не дозволити щоб тебе «повісили».

Предмети.

Придумати якомога більше застосувань певному предмету( стілець – парасолька, стіл, автомат… Книга – піднос, віяло, подушка… І якомога більше. І демонструвати)


Слова 2.

Перший говорить слово. Другий—слово, яке починається з останньої букви попереднього слова. І по колу. (можна ставити умови: напр. тільки іменники, тільки міста і села, тільки географічні назви…найбільш складними в процесі будуть слава, які починатимуться на «А» і «Я».)

 Морський бій.

(правила пояснювати не буду, бо це дуже довго і всі їх знають)

Земля.

(листочок обов’язково у клітинку, два гравці, дві різного кольору ручки. Кожен по-черзі ставить крапочки тільки на перехрестях клітинок. Завдання – з’єднати свої крапки навколо мінімум однієї крапки противника. Вони можуть з’єднуватися по сторонах квадрату і по діагоналі. Як тільки ви поставили крапку і можете об’єднати свої крапки навколо однієї чи більше крапок противника, «Стоп гра» і ви з’єднуєте всі свої крапки. Це є ваша «Земля» до неї уже легше приєднувати іншу «землю». Але треба бути уважним, бо противник може, об’єднавши свої крапки навколо усієї вашої «землі», загарбати її собі…)

 Футбол.

(двоє гравців, обов’язково листочок в клітинку, дві різного кольору ручки. Малюємо рівні ворота. Починаємо з центра поля. Кожен по черзі «пасує», малюючи рівно на три ходи по клітинках. По діагоналі і сторонах квадрату. Завдання завести своїм ходом противника в тупік, щоб він не мав місця на «пас». Тоді ви б’єте йому «пенальті». З того місця, де ви закінчили і завели його в тупик, 11 клітинок по ребру клітинки, чи по діагоналі у напрямку його воріт. Якщо м’яч проходить мимо – голу немає і противник вводить його в гру з точки виходу в «аут». Якщо гол – починає з центру. Цікаво стає, коли уже більш-менш листочок обмальований і завести в тупік не складно. Тоді частішають пенальті і «м’яч» часто пролітає десь поблизу тих чи інших воріт.)

 Війна.

Двоє гравців, листочок (Кожен на своїй половині малює штаб( три на три клітинки) і по 5 одиниць зброї (танки, літаки, пушки) 10 людей. По черзі обстрілюємо противника. Малюємо ручкою на своїй половині бомбу розміром з сірникову голівку і згинаючи листочок по лінії згину вистрілюєм у противника. Бомба має залишити відбиток на зброї противника, тим самим її «знищити» чи «підбити». Штаб потребує 4-х попадань. Завдання зберегти хоча-б одного свого воїна чи техніку і знищити противника. Підступ у тому, що трохи важко оприділити де ставити бомбу, щоб вона поцілила у противника. Це треба робити дзеркально до лінії згину, а наш мозок не звик сприймати світ дзеркально.

Головоломки-загадки на дитяче свято

1. Скільки кінців у двох з половиною палиць? (6)
2. сім братів і у кожного одна сестра. Скільки всього сестер?(1)
3. На дубі три гілки, на кожній гілці по 3 галузки, на кожній галузці по 3 яблука.    Скільки всього яблук? ( на дубі немає яблук)
4. Яким ключем не можна відкрити замок? (Журавлиним)
5. Що можна бачити з заплющеними очима? (Сон)
6. який вузол не можна розв’язати?(залізничний)
7. маю батька і матір, але я їм не син, хто я? (дочка)
8. У якого птаха найбільше літер «а»? (сорока)
9. якого каміння немає у морі? (Сухого.)
10. що воно таке? Маленьке, довгеньке, червоненьке, живе в землі і на «ц» починається?( Цилвацок.)
а такеж маленьке, довгеньке, червоненьке, живе в землі і на “д” починається? (Другий цилвацок)
теж саме….. і на “Т” починається? (не третій, а той самий цилвацок)
11. скільки зірок на небі? (стільки скільки піщинок у морях)
12. на гілці сиділо 6 горобців. Мисливець вистрілив і убив 2-х. скільки залишилося? (Жодного, бо 2 упали, 4 полетіли. Або 2, у мисливця.)
13. 2+2*2=? (6, бо спершу виконується дія множення.)
14. за 10 копійок купили яйце, зварили яйце, й за 10 копійок продали яйце. Який же прибуток принесе яйце? (навар)

 

Відповіді на найактуальніші питання щодо організації і проведення дитячого свята читайте у статті: ” Що найчастіше питають, коли замовляють аніматорів”